امتیاز موضوع:
  • 2 رای - 2.5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
آموزش سئوی اینترنتی فروشگاه

آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی
#1
[عکس: store-online-seo.jpg]

قطعا دغدغه کسانی مثل شما که فروشگاه اینترنتی دارند و تمام کارهای لازمه از جمله مجوز ها ,کامل بودن محصولات,ظاهر وبسایتی عالی,داشتن کاتالوگ محصولات و از این قبیل کارها را انجام داده اند ولی در این میان جای یک مورد خالیست آن هم ورود کاربر به سایت شما که بهترین راه حل موجود سئوی فروشگاه اینترنتی شماست.
سئوی فروشگاه اینترنتی:
اما سئوی فروشگاه اینترنتی کاری زمان بر و سخت تر است و نیازمند صبر خواهد بود پس بنابراین باید در دوره ای از زمان سئوی فروشگاه شما انجام شود تا نتیجه ی لازمه را بگیرید .
اما سئو برای یک فروشگاه اینترنتی شامل سئوی داخلی و سئوی خارجی می شود و هر کدام از این بخش ها شامل موارد فراوانی می شود که در ادامه سعی می کنیم به آنها اشاره کنیم.

سئوی داخلی فروشگاه اینترنتی:
کلمات کلیدی جستجوشده:
اولین قدم در سئوی داخلی برای یک فروشگاه اینترنتی این است که بدانیم چه نوع کلماتی را برای عناوین صفحات و محصولات قرار دهیم قابل جستجو باشند کلمات کلیدی همان عبارات یا کلماتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو به تکرر جستجو می شود و کاربر با جستجوی آن کلمه نیاز خود را پیدا می کند.

پیشنهاد کلمه کلیدی در فروشگاه های بامیلو و دیجی کالا:
قطعا اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید و یا فروشگاه اینترنتی دارید رقیبانی همچون دیجی کالا و بامیلو که دو فروشگاه اینترنتی بزرگ فارسی زبان هستند در روبروی شما قد علم کرده و باید از آنها کمک بگیرید.

خوب برای اینکار می تونید وارد وبسایت دیجی کالا و یا بامیلو شوید و در بالای صفحه قسمت جستجو نام محصول خود را تایپ کنید برای مثال در تصویر زیر گوشی سامسونگ گلکسی را جستجو کردیم و پیشنهاداتی در نوار زیرین بصورت فهرست وار به شما داده میشود.اما کلمات کلیدی که که در دیجی کالا هنگام جستجو به شما پیشنهاد داده میشه به خوبی تحلیل شده اند و بسیار مناسب کار شما خواهند بود.

ما این نکته را در نظر داشته باشید که کلمات کلیدی دو یا سه سیلابی را انتخاب کنید شاید این کلمات زیاد جستجو نشوند ولی قطعا رقبای کمتری دارند و می توانید انها را با پیشنهادات دیگر مختلط کرده و در پروسه سئوی فروشگاه اینترنتی خود به کارببرید.

اما نکته ی دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که دسته بندی های سایتهای رقیب مثل دیجی کالا را بررسی کنید معمولا در دسته بندی های اصلی فروشگاه بهترین و کارامد ترین کلمات کلیدی قرار می گیرند تا بتوانند مشتریان را به سمت فروشگاه بکشانند.

 

ابزار تحلیل کلمات کلیدی keywordtool.io:
اما ابزار دیگری که اخیرا از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند ابزار keywordtool.io می باشد که با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرخودتان پیشنهادات خوبی بصورت لیستی دسته بندی شده به شما پیشنهاد می دهد و می توانید در فروشگاه خود از آنها استفاده کنید.

پیشنهادات نتایج گوگل:
اما از بهترین ابزارهایی که می تواند به شما کمک کند و کلمات خوبی را به شما پیشنهاد بدهد خود موتور جستجوی گوگل هست زمانی که شما کلمه ای را جستجو می کنید در پایین نتایج ۸ عبارت پیشنهادی حول جستجوی شما نمایان می شود و می توانید در سئوی فروشگاه اینترنتی خود از آنها استفاده کنید و یا زیر نوار جستجو هم پیشنهاداتی به شما می دهد.

ابزار تبلیغات گوگل keywordplanner:
از بهترین ابزارها برای جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشد و جز گزینه های ضروری برای پیشرفت شما در سئوی فروشگاه اینترنتی تان می باشد چون این ابزار مربوط به خود گوگل می باشد و هدف ما هم موتور جستجوی گوگل هستدر این ابزار پس از جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرتان میانگین جستجوی هر کدام از کلمات کلیدی را به شما می دهد که در ماه به طور میانگین چند بار جستجو می شود.

چگونه کلمات کلیدی را در دسته بندی ها و صفحات استفاده کنیم؟
بهتره کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند را در دسته بندی های اصلی قرار دهیم و کلماتی که چند بخشی هستند و کمتر جستجو می شوند خوب طبیعتا رقابت بر سر آنها کمتر خواهد بود را در عنوان و داخل صفحات بیاوریم تا بتوانیم زودتر نتیجه بگیریم و در نتایج ظاهر شویم.

تاثیر معماری سایت در سئو فروشگاه اینترنتی:
اما زمانی که شما کلمات کلیدی را انتخاب کردید حالا زمان آن رسیده تا معماری فروشگاه خود را بهینه کنید تا کاربران به راحتی محصول خود را بیابند و دسترسی موتورهای جستجو به صفحات شما راحت تر باشد

ادامه
نوپاوب


امضا nws

آموزش سئو    خدمات سئو بهینه سازی    سئوی داخلی
 


پاسخ
سپاس شده توسط:




پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان